Player?! Du? Jag? Nja... Man tager vad man haver!

Jepp jag har fått kuk.
Kanske inte riktigt lammkött 'tyvärr' men av en s.k. "casanova" ^^

Hur funkar det egentligen, är en första dejt misslyckad eller lyckad om man hamnar i säng?
Om du ligger med personen på första dejten, känner du som att det redan är dömt att misslyckas då. Att visst, det var ett pök, men that's it. Eller strävar du efter att ha sex på första dejten kanske?

Själv så var jag på en "halv-dejt" och fick ligga, jag e nöjd liksom... ^^ Men först tänkte jag att ojoj, hamnar vi i säng nu så vill jag nog inte höras av sen, med undantag för framtida booty call's förståss. Så min första tanke var att nej nej inge sex ikväll inte, men sedan insåg jag att jag lämnar faktiskt staden imorgon, så who cares liksom. Lika bra att ta den kuk man får medans man är här. Skulle det vara riktigt illa så är jag ju ändå 70 mil bort sedan, och skulle det vara riktigt bra, så finns det väl inget att vara orolig över.

Hatar folk som sedan kanske kommer och påstår att jag blev utnyttjad eller så, för fasiken, är det nån som är bra på att playa folk så är det jag, även om jag varit lite ringrostig på slutet :P Så oroa er inte. Jag kan stå på mig när jag vill, om jag vill, trots att jag är tjej! 

Så att spendera en natt med en "casanova" är bara ett rent nöje om man skiter i följderna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0