Morgonens Nöje, är jag vuxen nu?

Vaknade för övrigt kl 08.15 en lördagmorgon, bara det skriker ju att jag börjar på bli gammal.

Men mitt nöje denna morgon då?! .. MELODIKRYSSET!

Japp, jag satt och lyssnade helt fanatiskt genom hela melodikrysset och löste även hela krysset, vilket jag dessutom var riktigt nöjd över att ha klarat. Funderar på att göra det till en vana på lördagmornar, dvs om jag inte är bakis.
Och vad ska jag göra nu då denna iskalla lördag? Jo jag ska ut i stugan och hugga ved, tragiskt men sant, jag är numera VUXEN, åtminstone för en dag.

Kommentarer
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Hej! Om intresse finns för ny design till din blogg är du välkommen till min sida!

2008-12-01 @ 16:22:56
URL: http://babbidesign.blogg.se/
Postat av: söta fröken

Det är inge fel på denna design, utan den är huur snygg som helst!

2009-12-23 @ 22:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0