Hårkris

Har haft en s.k. hår-kris ett tag nu.
Sist jag va till frissan ville jag nämligen göra lite mörkare slingor.
Svaret jag får är "nej jag vill inte göra det på dig, det kommer inte bita utan bara se missfärgat ut i ditt hår. Bättre är om du låter det växa ut och så gör vi en ljusare färg i utväxten eftersom och sedan när det vuxit ut så kan vi fixa ditt hår."
Seriöst... det skulle ta typ 5 år innan mitt hår vuxit ut:P
Har väl sett "okej" ut fram tills för några veckor sedan, för jag vet inte vad jag ser ut som för trailer-trash nu. Mitt hår ser alltid ovårdat ut och jag känner mig aldrig fräsch. Så nu i natt i brist på annat att göra så tänkte jag testa lägga i lite mörka slingor i mitt hår, och att jag som har tummen mitt i handen skulle "frihanda" slingor på mig själv var kanske inte det mest genialiska. Vet iofs inte resultatet ännu då håret fortfarande är genomblött. Men jag misstänker att det inte är det bästa jag gjort ;) Imorgon skulle jag iaf vilja lägga i lite ljusa slingor i utväxten så länge, kanske skulle känna mig lite fräschare då, får väl testa mig fram, för så här tänker jag inte åka till sthlm iaf, jag vill inte ha några hillbillys efter mig ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0