Ödet?


För ett tag sedan så fick en kompis barn, när jag frågade vad barnet skulle heta så fick jag svaret "Lucifer", detta var mest på skämt och med tanke på vem personen är så visste jag att det absolut var ett skämt (internskämt om inte annat). Utan att jag tänkte så mycket mer på det så åker jag hem och fortsätter att läsa boken jag just då läste; Dan Brown - Gåtornas Palats (grymt bra bok om ni missat den). Helt plötsligt så läser jag "Lucifer" och seriöst, hur ofta läser man det egentligen? Tycker det var härligt ironiskt, och satt lite i smyg och hoppades att barnet kanske skulle få det i andranamn eller något iaf :) För det måste ju trots allt ha varit "ödet" ;)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0