Nykter men rolig lördag ändå

For till en kompis innan jobbet där dom satt och spelade monopol och drack öl mm.
X skulle lägga tillbaka chanskortet i behållaren men de for ut istället varav  pyjamasbruden säger:
"Men X hur full är inte du?"
I samma stund så välter Korven ut hela banken på golvet..
"Jag full?! Va fan är hon då?" kontrar X med
"Amen förlåt då för att jag är felknullad" säger Korven

Korvens
va tidigare under kvällen hemma och käkade midda med sin familj, Vid den vistelsen så kom hennes pappa på varför korven blev som hon blev:
"De hände redan från början, du vart felknullad helt enkelt" sa Korvens pappa

Vidare under spelets gång så kommer en diskussion om vem som egentligen hade djungelfeber.
- "... sa hon som har djungelfeber" sade X
- "så jag har djungelfeber bara för att jag är tillsammans med en chipchop? okey vem vare som sa att om vi gjorde slut så skulle du va kompis med honom istället för mig?" sade pyjamasbruden
- "Ja och de skulle jag också göra!" sade X
- "Vem äre då som har djungelfeber egentligen? haha" sade pyjamasbruden

Kom och tänka på andra saker som sagts tex när vi va i Åre
En kille står i garderoben och håller en plast pistol varav korven
- "Skjut mig i munnen"
-"Eeh jag tar inte order" sa han med pistolen
-"TA MIG I RÖÖÖVEN" skriker jag då
Han med pistolen tittade bara på mig, vad skulle han säga nu? "jag tar inte order" eller haha

Näe huvva nu är kl03.24 kanske dags för att locka hit john blund 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0