Risighet är bara förnamnet...

... mr N kom förbi mig idag, ville ha skjuss till flyget, visst tänkte jag...
Jag tänkte att jag aldrig behöver gå ur bilen så jag slängde på mig de första jag hittade;
En stor pluffig vinterjacka, söndernötta mjukisbyxor och ballerinaskor.
En vädligt vacker kombi, oja!
Att jag dessutom inte hunnit duscha, kamma håret lr ens borstat tänderna är ju bara en fin bonus.
Väl på flyget så ber N mig att följa med in, efter många om och men så följer jag tillslut med för att vakta N's bagage. Att stå där och se ut som ett fån bland alla som är så fint uppklädda inför sina flyg hem, (ja det var "rusningstid" också) var förhoppningsvis dagens slusk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0