Sliten och död

efter denna dag och kväll.
Upp klockan halv 8 och fixa fika till syrran + fara på ica och köpa det som fattades. Hem och sedan väcka syrran sjungandes. Grattis på 15-årsdagen!!
Frukost och presentöppning, men efter det vart en rasande fart till fjollgrisen som skulle till flyget. Mitt minne är ju sjukt kort ibland.. skyller på att jag av trött :P
Va tvungen att somna en stund.
Upp som en loppa och sedan fara och handla, efter det diska och städa. Sedan laga förrätt och varmrätt till alla ungdomar. Efter det vare bara att ställa sig och diska Igen. Efter det var det bara duka upp för fika och sedan diska igen.. + ge hundar mat och rasta dom..
Väl inne i huset så vare dags att passa upp lillebror. For och hyrde film och for sedan på Ica där han fick de han önskade. Hem igen fixa och dona med allt inhandlande + diska och fixa till ungdomarna. Tillslut fick jag sätta mig ner och se på film. Jag somnade, va helt färdig. När filmen va slut så vare bara att resa sig med sömnen i blicken och gå ut med hundarna på en längre promenad. Suck, men vi hade gansak kul. Blir helt tokiga när man ska göra agility :D har som aldrig varit motiverad tidigare, inte hittat "hinder" jag kunnat använda mig av men nuså! Sen var det ganska skönt att komma bort från ljudnivån i hemma..
Död ligger jag i sovrummet och frågar om lillebror kan gå ner med dippen till kylen. Han vägrade för han kände sig trött. Gaah ungjävel va tror du jag känner mig då??

Nu börjar huvudvärken komma :slash dags för en godnattfilm tror jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0