Varför

är jag inte trött? Detta är ju helt sjukt.
Somnade kanske 3 på natten och vart väckt 1000000 gånger pga av sparkar och slag, syskonkärlek? Klev sedan upp kl7, gav hundarna mat och tog mig själv en smörgås. Efter det så gick jag på en promenad, med hundarna förstås, och satte mig sedan och pluggade fram till lunch. Vid 11 gör jag mig redo för en långpromenad, men vart avbruten av att telefonen ringde. Det va lillebror som sa att han "typ brutit foten". Paniken kör jag till skolan och ser honom haltandes. Plockar upp honom och gasar hem, letar fram nr till skolsyster för att höra vad hon hade sagt angående skadan eftersom lillebror inte minns..  I denna hysteri står hundarna och gnölar att dom vill ut för nu vare dags! Ber lillebror styra upp numret till skolsyster och att han ska ringa och be om råd vad han skulle göra åt detta.
Äntligen ute ur huset och påväg. Stannade till vid en stor kulle med massa gräsyta där jag släppte lös dom så att de fick leka av sig, efter det vare disceplinträning och annat roligt. Riktigt duktiga hundar måste jag säga :)
Väl hemma så har lillbror fortfarande inte fått tag på skolsyster. Han hade ringt engång men då var det upptaget. varför inte ringa igen? Jag va ju ändå borta mer än 1h.. jaja! Kasta i sig lunch för att sedan skjutsa lillasyster till sång och hinna med vårdecentralen. Kom hem, bråkade på bortskämda lillebror att han skulle diska och laga mat eftersom det var hans tur! Efter det vidare till jobbet där det va packat med folk och mycket rörelse. Hem och sedan prata minnen med syskonen igen, dog av skratt när ett kom upp. Jag satte verkligen i halsen, så roligt var det, men kan inte ta det här. Familysecrets you know :P

Ja sedan såg jag och lillasyster på film, trodde jag skulle decka på en gång men icket här sitter man ju! Fyfan, näe ett nytt försök framför en serie kanske

Kommentarer
Postat av: :D

Haha ja nu har du kanske fått en försmak på hur det är att vara mamma lr nåt?! :)

/E

2008-10-16 @ 03:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0