Vilken lördag 3

Jag måste väl också ge min sida av vår underbara lördag. Dagen började med att jag och mor for ut och vandrade omkring på stan efter det inhandlades mat till middagen som vi skulle bjuda min kära vän på. Väl hemma så blev det datorn för min del.. helt plötsligt så hade tiden runnit iväg och det plingade på dörren. Väl vid middagen så började det bli diskussioner om mina tidigare äventyr. Jag fick direkt rekomendationen att stanna hemma. Men men har man lovat att man ska ut så har man + att man kan ju inte dissa världens roligaste och bästa vän när det gäller sånt!


Väl på förfesten stigar vi in i ett hus med bara pojkar... korvfest korvfest korvfest, vad mer finns det att säga. Eftersom jag känt grabbarna en lång tid så vet de vad jag är kapabla till och inte. Naturligtvis så blev det en heldel grabbsnack för det brukar ju uppskattas. Kommer inte riktigt ihåg hur vi kom in på bajs men jaja.. Då kollar en vän på mig och säger men är inte den som du har skickat på bild. Söta fröken bryter då ut i asgarv! Det är ju naturligtvis hennes kungliga korv som jag skickat runt, var dock riktigt länge sedan jag gjorde det eftersom jag inte ens har den på min egen dator. Men men, alla fick sig ett skratt och Söta Fröken var äntligen intruducerad bland mina boys.


Vi får skjuts till Rex, där vi skakar lite rumpa samt stöter på lite vänner. Träffar också pojkarna som jag var ute med i fredags också. Blev väl ett glas för mycket redan på Rex och helt plötsligt så ska jag och Söta Fröken vidare till Corona för att spana på pök.. antar att det var LAMMKÖTT som stod på menyn.  Naturligtvis så träffar jag herrn som jag lämnade ut mitt nummer till förra helgen, att jag aldrig lär mig!!! Jaja, vi skakade lite mer rumpa och vips så fanns det fler karlar på dansgolvet. Mycket trevligt. Träffade en kär vän från Åre och fick för första gången träffa hennes pojkvän. När det va r dags att dra sig hemåt kom vi på den briljanta idén om att vi skulle styra efterfest, glad är jag att det inte inträffade eftersom söndagsmorgonen inte var den allt ljuvaste morgonen att vakna till, ont i huvudet och allt...

Så det kan bli en helkväll, men jag kan lova att jag hade iaf roligt!


Som ett avslut så går det ju att tillägga att Söta Fröken ställer sig utanför corona och smiskar sig själv på stjärten och säger TA MIG I RÖVEN!

Sjukt kul


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0